طراحی بنرهای مناسبتی

طراحی بنرهای مناسبتی

بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های خبری، سرگرمی، تولیدی، شرکتی و غیره در شبکه‌های اجتماعی علاقمند هستند رویدادهای مهم سال را با گرافیک مختص به خود به سمع و نظر کاربران خود برسانند. میانا وب این قابلیت را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

بهترین راه برای طراحی وب سایت، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن وب سایت است، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین سفارش پروژه است،

بیشتر

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

یکی از مرسوم ترین و موثرترین روش های بازاریابی، تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید می باشد، بنری که با دادن اطلاعات کافی در زمان کوتاه به کاربران و با طراحی زیبا و جذاب آنها را به سایت شما هدایت کند.

بیشتر

آرم و لوگو

آرم و لوگو

طراحی آرم و نشان معرف هویت و شخصیت یک شخص، مجموعه و یا یک فعالیت می باشد. یک آرم و نشان خوب معرف قدرتمندی برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. در اصل یک آرم در حکم امضاء و مهر شخص و یا مجموعه‌های مورد نظر است.

بیشتر

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

طراحی تراکت و پوستر تبلیغاتی یکی از مهمترین ابزارها برای معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به مخاطبان می باشد. نوع و ایده طراحی تراکت و پوستر نقش مهمی در جلب توجه بیننده آن دارد.

بیشتر

موشن گرافیک و کلیپ تبلیغاتی

موشن گرافیک و کلیپ تبلیغاتی

امروزه نقش تبلیغات به گونه‌ای ویژه تبدیل به ابزاری مدیریتی و استراتژیکی شده است. ساخت آگهی‌های تلویزیونی، کاتالوگ‌های دیجیتال، فیلم‌های صنعتی و عکس صنعتی با تجهیزات Full HD ضامن کیفیت و اثر گذاری بیشتر خدمات شما نزد بیننده خواهد بود.

بیشتر

هدر، اسلایدشو و اینترو

هدر، اسلایدشو و اینترو

اینترو یا Intro مخفف واژه Introduction به معنای " مقدمه" می‌باشد که در ابتدای اجرای برخی سایت‌ها یا مجموعه‌های مالتی‌مدیا استفاده شده و جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. هدر نیز جزو اصلی ترین بخش یک وب سایت می باشد که در تمام صفحات در مقابل چشم مخاطب

بیشتر

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری شامل کلیه ملزوماتیست (سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، کارت و …) که برای انجام مکاتبات و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌گردد. ست اداری معرف و هویت سازمانی هر مجموعه است.

بیشتر

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است.

بیشتر

افزایش رتبه در الکسا

افزایش رتبه در الکسا

شرکت میانا وب در راستای خدمات نوین خود به مشتریان، سیستم افزایش رتبه در الکسا را با قیمت مناسب و به صورت تضمینی از طریق افزایش چشمگیر بازدید روزانه ارائه مینماید.

بیشتر

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

کلیه خدمات گرافیکی این سایت با 50% تخفیفی برای کلیه موسسات و انجمن‌های خیریه ارائه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش "تماس با ما" مراجعه نمایید.

بیشتر

آسمانک Asemanak.com

آسمانک Asemanak.com

رویکردی نوین در تحقق شهروند الکترونیک (ثبت رایگان مشاغل، ملک، خودرو و ... با جستجوی پیشرفته به صورت لیستی و از روی نقشه در سراسر کشور)

بیشتر

ناجی رایانه

ناجی رایانه

ناجی رایانه ، تعمیرات سیار کامپیوتر و لپ تاپ در منزل و محل کار شما / (مناطق تحت پوشش در شهرستان بابل: امیرکبیر - مهدی آباد - شهاب نیا - شهرک امید) / توسط کارشناس ارشد IT شاغل در سازمان جهادکشاورزی مازندران / کاهش هزینه ، صرفه جویی در زمان

بیشتر

تجزیه و تحلیل وبسایت

تجزیه و تحلیل وبسایت

امروزه شاید کمتر مدیر وب سایتی وجود داشته باشد که مایل نباشد پیشرفت روز افزون وب سایت خود را رصد کند، از سوی دیگر تقریبا تمامی مدیران وب سایت ها در تلاش هستند تا با شناسایی مشکلات وب سایت خود و رفع آنها روز به روز بهتر و حرفه‌ای تر از گذشته حرکت نمایند.

بیشتر

صفحه اصلی Website ۲۱ تکنیک کاربردی سئو ویدئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل

۲۱ تکنیک کاربردی سئو ویدئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل

ساخت ویدئوی خلاقانه و با کیفیت یک عامل مهم در وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی است. اما علاوه بر جذابیت ویدئو بحث سئو ویدئو در سئو داخلی سایت نیز حائز اهمیت است.  در این مقاله شما را با ۲۱ تکنیک‌ سئو ویدئو برای بهبود نرخ تبدیل و افزایش رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل آشنا خواهیم کرد.

 

بهینه‌سازی ویدئو

اضافه کردن ویدئو به سایت شما گاهی می ‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه باشد. کاربران وب عاشق فیلم‌های با وضوح بالا هستند اما اگر وب‌سایت شما برای این منظور بهینه نباشد، چنین محتوایی می‌تواند باعث مشکلات در عملکرد سئو سایت شما شود. ما در اینجا راهنمایی برای بهینه‌سازی ویدئو آورده‌ایم که توضیح می‌دهد چگونه می‌توانید محتوای چند رسانه‌ای شما به جای از دست دادن کاربران افزایش نرخ تبدیل را به همراه داشته باشد.

سئو ویدئو چیست؟

تعریف ساده از سئو ویدئو به معنای بهینه‌سازی ویدئوهای وب‌سایت شما به منظور فهرست‌بندی و رتبه‌بندی در صفحات نتایج جستجو براساس جستجوی کلمات کلیدی است. بسیاری از استراتژی‌های بهینه‌سازی وجود دارد که به ویدئوهای شما این امکان را می‌دهد در رتبه‌بندی بالاتری قرار گیرد که در این مقاله به شرح آن پرداخته‌ایم.

سئو ویدئو چگونه تغییر کرده است؟

در چند سال گذشته بازاریابی ویدئویی در بین مشاغل بیش از پیش محبوب شده است. از اواخر سال 2000 که بازاریابان شروع به دستیابی به دوربین‌های DSLR کردند (به لطف یوتیوب) تهیه فیلم به صورت آنلاین بدون داشتن مدرک ویدئوگرافی بسیار آسان‌تر شد. در حال حاضر ما نمی‌توانیم اینترنت را بدون دیدن یک ویدئو مرور کنیم و همه ما این روزها در جیب‌هایمان تلفن‌های همراهی داریم که توانایی فیلمبرداری با کیفیت بالا در هر نقطه را دارند. با توجه به حجم زیاد ویدئو‌ها به نظر می‌رسد که رتبه‌بندی آن‌ها در نتایج جستجوی جهانی سخت‌تر شود.

Phil می‌گوید: همه وب‌سایت‌ها می‌توانند در رتبه‌بندی ویدئویی قرار گیرند اما همه آن‌ها نمی‌توانند با یک ویدئو در نتایج جستجوی جهانی رتبه‌بندی شوند.

کسب رتبه با ویدئو در جستجوی جهانی، ارتباط بسیاری با اقتدار وب‌سایت شما، چگونگی تمرکز ویدئو و نحوه رتبه‌بندی آن برای نمایش داده‌های مربوط به ویدئو دارد. Phil در این باره توصیه می‌کند که تأکید زیادی برروی جستجوی جهانی نداشته باشید و به جای آن به دنبال رتبه‌های بالاتر در جستجوی ویدئو باشید.

چرا بهینه‌سازی ویدئو اهمیت دارد؟

ارائه مطالب چند رسانه‌ای راهی عالی برای درگیر کردن کاربران است، به همین دلیل توسعه‌دهندگان بیشتری در حال اضافه کردن فیلم‌ به وب‌سایت‌های خود هستند. اندازه متوسط صفحه وب از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش از 3 مگا‌بایت افزایش یافته است و  این به دلیل افزایش تولیدمحتوای ویدئویی است.

اندازه متوسط ویدئوی وب نیز در دوسال گذشته از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت افزایش یافته است. اگر محتوای زیادی در وب‌سایت خود دارید می‌توانید با رعایت برخی از روش‌های بهینه‌سازی ویدئو عملکرد خود را توسعه دهید.

کدام قالب‌های ویدئو برای وب بهتر هستند؟

MP4 و WebM با توجه به توانایی بالای آن‌ها در قرار دادن فیلم‌های باکیفیت در فایل‌هایی با اندازه کوچک به قالب های استاندارد برای سیستم عامل‌هایی مانند YouTube و Vimeo تبدیل شده‌اند. ویدئوهای MP4 توسط همه مرورگرها پشتیبانی می‌شوند در حالیکه WebM در حال حاضر فقط توسط Chrome و Firefox پشتیبانی می‌شوند.

همچنین فایل‌های WebM نسبت به فایل‌ها MP4 سبک‌تر هستند اما ویدئوهای MP4 در دستگاه‌های تلفن همراه کمی بهتر به نظر می‌رسند.

افزایش نرخ تبدیل‌

مطالعاتی که توسط Eye View Digital صورت گرفته است نشان می‌دهد که استفاده از ویدئو می‌تواند تا 80 درصد نرخ تبدیل را افزایش دهد. درواقع وقتی به آن فکر کنید منطق این امر بسیار ساده است. کاربران برای دیدن ویدئو ها وقت کمتری نسبت به خواندن متن صرف می‌کنند در نتیجه تلاش بیشتری برای تماشای کلیپ ویدئویی می‌کنند. ویدئو باعث صرفه‌جویی آن‌ها در زمان می‌شود.

تکنیک‌های بهینه‌سازی ویدئو

۱.کاربران موبایل را در اولویت قرار دهید

بهینه‌سازی موبایل نه تنها بخشی از بهینه‌سازی ویدئو است بلکه امروزه بهینه‌سازی موبایل تمرکز اصلی بهینه‌سازی وب است. چند سال پیش موبایل از نمای دسکتاپ پیشی گرفت و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این بخش عمده‌ای از مصرف ویدئو در دستگاه‌های تلفن همراه است. زمانی که شما ویدئوهای خود را در سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo بارگذاری می‌کنید باید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما برای موبایل پاسخگو است.

هر روز بر تعداد افرادی که از طریق تبلت و تلفن‌های هوشمند به وب دسترسی پیدا می‌کنند افزوده می‌شود. اصول طراحی وب را دنبال کنید تا وب‌سایت شما با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش و وضوح صفحه نمایش سازگار باشد. وب‌سایت شما همچنین می تواند جهت نمایش درست ویدئو جهت‌گیری دستگاه را تشخیص دهد.

حتی اگر شما یک توسعه‌دهنده متخصص باشید طراحی صفحاتی که در همه اندازه‌های صفحه عالی به نظر برسد می‌تواند برای شما چالش برانگیز باشد. می‌توانید نسخه جداگانه‌ای از وب‌سایت خود را به طور خاص برای دستگاه‌های تلفن همراه بسازید اما این کار وظایف شما را دو برابر می‌کند. خوشبختانه معمولا روش‌های ساده‌تری برای اسکان کاربران موبایل وجود دارد.

۲.ابرداده یا متا دیتا

دقیقا مانند بهینه‌سازی که در وب‌سایت خود برای عنوان متا مناسب و توضیحات متا مناسب انجام دادید باید اطمینان حاصل کنید که این کار را برای ویدئوی خود نیز انجام داده‌اید. موتورهای جستجو از آن برای شناسایی و رتبه‌بندی نتاجی ویدئو استفاده می‌کنند.

موتورهای جستجو عنوان توضیحات و همچنین برچسب‌ها را (که باید شامل کلمات کلیدی هدفمند باشند) ارزیابی می‌کنند تا موضوع ویدئو را بهتر درک کنند. این کار بسیار ساده است و به زمان کمی نیاز دارد.

۳.یک نقشه سایت ویدئویی ایجاد کنید

اگر مقدار زیادی محتوای ویدیویی ایجاد کرده و آن فیلم‌ها را در وب‌سایت خود منتشر می‌کنید اما احساس می‌کنید رتبه‌بندی آن‌ها به چالش کشیده شده است ممکن است بهتر باشد نقشه سایت ویدئویی جداگانه ایجاد کنید.

درمورد گوگل این نقشه سایت به شما کمک می‌کند تا بگویید چه صفحه‌هایی دارای ویدئو هستند و برروی محتوای کلی فیلم تمرکز می‌کند.

۴.اشتراک‌گذاری در کانال‌های مختلف

محتوای ویدئویی را در کانال‌های مختلف بازاریابی مانند شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوای ویدئویی خود را در فیسبوک، یوتیوب یا اینستاگرام بارگذاری کنید و ببینید که چه نوع پستی بیشترین جذابیت را دارد. افزودن ویدئو به شبکه‌های اجتماعی همچنین به تشویق برای اشتراک‌گذاری اجتماعی کمک می‌کند و باعث می‌شود تعداد بیشتری به گوگل بک لینک داده شود و سایت شما را معتبرتر کند .

۵.ویدئو را به وب‌سایت خود اضافه کنید

در کنار اشتراک‌گذاری ویدئو در سایت‌هایی مانند YouTubeو Vimeo، افزودن ویدئو به وب‌سایت خودتان نیز می‌تواند به افزایش تعامل و تجربه کاربر در سایت شما کمک کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، محتوای ویدئویی جذاب‌تر است. همچنین شما می‌توانید مواردی مانند طرح‌واره ویدئویی را به صفحه خود اضافه کنید تا به خزنده‌ها کمک کند تا بیشتر بدانند محتوای ویدئویی شما چه چیزی را پوشش می‌دهد.

۶.ویدئو را رونویسی کنید

خزنده‌های موتورهای جستجو واقعا نمی‌توانند محتوای ویدئویی را تماشا کنند، حداقل هنوز این امکان وجود ندارد. رونوشت‌های ویدئویی به ارائه ایده در مورد این خزنده‌ها کمک می‌کند تا بفهمند یک ویدئو راجع‌به چه چیزی است، بنابراین این کار درک بهتری از مطالب به آن‌ها می‌دهد.

۷.یک تصویر بند انگشتی جذاب ایجاد کنید

کاربران زمانی که تصمیم می‌گیرند فیلمی را انتخاب کنند با حجم وسیعی از گزینه‌های ویدئویی مواجه هستند. یک تصویر کوچک ویدئویی احتمالا اولین چیزی است که در آن نتایج مشاهده می‌کنند. به همین دلیل اهمیت دارد که شما تصویر بند انگشتی برای ویدئوی خود ایجاد کنید که به بهترین شکل ممکن از دیگران متمایز باشد و  توجه کاربر را جلب کند.

به طور کلی می‌توانید یک تصویر کوچک از خود فیلم انتخاب کنید یا یک تصویر جداگانه بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که تصویر که انتخاب می‌کنید موضوع ویدئو را به خوبی منعکس کند.

۸.نام فایل ویدئویی

این ممکن است ساده‌ترین تکنیک بهینه‌سازی باشد. نام فایل‌های ویدئویی را در رایانه خود به همان روشی که می‌توانید فایل‌ها را تصویری کنید انتخاب کنید یعنی شامل یک کلمه کلیدی هدفمند یا توضیحی دقیق درمورد موضوع فیلم با استفاده از کلمات کلیدی باشد.

۹.مدت زمان آن را در نظر بگیرید

این موضوع براساس صنعت و همچنین موضوع ویدئوی می‌تواند متفاوت باشد اما بسیار مهم است که مدت زمان ویدئو را در نظر داشته باشد. دامنه توجه ما در عصر دیجیتال به هیچ وجه طولانی نیست.

گفته