طراحی بنرهای مناسبتی

طراحی بنرهای مناسبتی

بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های خبری، سرگرمی، تولیدی، شرکتی و غیره در شبکه‌های اجتماعی علاقمند هستند رویدادهای مهم سال را با گرافیک مختص به خود به سمع و نظر کاربران خود برسانند. میانا وب این قابلیت را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

بهترین راه برای طراحی وب سایت، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن وب سایت است، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین سفارش پروژه است،

بیشتر

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

یکی از مرسوم ترین و موثرترین روش های بازاریابی، تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید می باشد، بنری که با دادن اطلاعات کافی در زمان کوتاه به کاربران و با طراحی زیبا و جذاب آنها را به سایت شما هدایت کند.

بیشتر

آرم و لوگو

آرم و لوگو

طراحی آرم و نشان معرف هویت و شخصیت یک شخص، مجموعه و یا یک فعالیت می باشد. یک آرم و نشان خوب معرف قدرتمندی برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. در اصل یک آرم در حکم امضاء و مهر شخص و یا مجموعه‌های مورد نظر است.

بیشتر

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

طراحی تراکت و پوستر تبلیغاتی یکی از مهمترین ابزارها برای معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به مخاطبان می باشد. نوع و ایده طراحی تراکت و پوستر نقش مهمی در جلب توجه بیننده آن دارد.

بیشتر

موشن گرافیک و کلیپ تبلیغاتی

موشن گرافیک و کلیپ تبلیغاتی

امروزه نقش تبلیغات به گونه‌ای ویژه تبدیل به ابزاری مدیریتی و استراتژیکی شده است. ساخت آگهی‌های تلویزیونی، کاتالوگ‌های دیجیتال، فیلم‌های صنعتی و عکس صنعتی با تجهیزات Full HD ضامن کیفیت و اثر گذاری بیشتر خدمات شما نزد بیننده خواهد بود.

بیشتر

هدر، اسلایدشو و اینترو

هدر، اسلایدشو و اینترو

اینترو یا Intro مخفف واژه Introduction به معنای " مقدمه" می‌باشد که در ابتدای اجرای برخی سایت‌ها یا مجموعه‌های مالتی‌مدیا استفاده شده و جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. هدر نیز جزو اصلی ترین بخش یک وب سایت می باشد که در تمام صفحات در مقابل چشم مخاطب

بیشتر

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری شامل کلیه ملزوماتیست (سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، کارت و …) که برای انجام مکاتبات و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌گردد. ست اداری معرف و هویت سازمانی هر مجموعه است.

بیشتر

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است.

بیشتر

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

کلیه خدمات گرافیکی این سایت با 50% تخفیفی برای کلیه موسسات و انجمن‌های خیریه ارائه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش "تماس با ما" مراجعه نمایید.

بیشتر

تولید محتوای حرفه‌ای و ویراستاری

تولید محتوای حرفه‌ای و ویراستاری

شرکت میانا وب در راستای خدمات نوین خود به مشتریان، بخش تولید محتوا حرفه‌ای، ویراستاری و ویرایش فنی و زبانی را برای سایتهای اینترنتی، افراد حقیقی و حقوقی راه اندازی نمود. همینک این تیم تولید محتوا با سایت‌های مطرحی همچون ترجمیک در حال همکاری می‌باشند.

بیشتر

ناجی رایانه

ناجی رایانه

ناجی رایانه ، تعمیرات سیار کامپیوتر و لپ تاپ در منزل و محل کار شما / (مناطق تحت پوشش در شهرستان بابل: امیرکبیر - مهدی آباد - شهاب نیا - شهرک امید) / توسط کارشناس ارشد IT شاغل در سازمان جهادکشاورزی مازندران / کاهش هزینه ، صرفه جویی در زمان

بیشتر

تجزیه و تحلیل و افزایش رتبه وبسایت

تجزیه و تحلیل و افزایش رتبه وبسایت

امروزه شاید کمتر مدیر وب سایتی وجود داشته باشد که مایل نباشد پیشرفت روز افزون وب سایت خود را رصد کند، از سوی دیگر تقریبا تمامی مدیران وب سایت ها در تلاش هستند تا با شناسایی مشکلات وب سایت خود و رفع آنها روز به روز بهتر و حرفه‌ای تر از گذشته حرکت نمایند.

بیشتر

بررسی نقش عملکرد باشگاه مشتریان در سازمان

بررسی نقش عملکرد باشگاه مشتریان در سازمان

در گذشته سازمان­ها تصور می­کردند که از نیازهای مشتری­های خود مطلع هستند و بر اساس همان اطلاعات نسبت به تولید و ارائه محصولات و خدمات خود اقدام می‌کردند. اما امروزه با تغییر نگرش افراد، نیازهای ...

شناخت مشتری بر مبنای فاکتورهای ارزش و رضایتمندی

شناخت مشتری بر مبنای فاکتورهای ارزش و رضایتمندی

برای شناخت مشتری باید نگاه متفاوتی به مشتری داشته باشید. در بازار کنونی دو نوع نگاه به مشتری وجود دارد. نگاه اول نگاه سنتی به مشتری است. به نحوی که کسب­‌وکار و مشتری را صرفا به عنوان کالا ...

۱۵ تفکر موثر پیرامون تجارت الکترونیک بر بستر موبایل

۱۵ تفکر موثر پیرامون تجارت الکترونیک بر بستر موبایل

تمامی اتفاقات خوب دست به دست هم داده اند تا تجارت الکترونیک بر بستر موبایل به موفقیت برسد. ۱۵ تفکر جالب و موثر را در حوزه تجارت الکترونیک به صورت اینوگرافیک مشخص کرده ایم ...

نقش توییتر در دیجیتال مارکتینگ

نقش توییتر در دیجیتال مارکتینگ

نقش توییتر در دیجیتال مارکتینگ

نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

در میان شبکه‌های اجتماعی یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر در کشورمان اینستاگرام می‌باشد. اینستاگرام (instagram) یک شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری تصاویر است...

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مارکتینگ در لغت به معنای بازرایابی است و دیجیتال مارکتینگ هم طبیعتاً نوعی از بازاریابی است که بصورت دیجیتالی و عموما در بستر اینترنت انجام می‌شود.. دیجیتال مارکتینگ به همه فعالیت‌های آنلاین شما ...

راهکارهایی برای موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی

راهکارهایی برای موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی به اولین گزینه‌ی بسیاری از مشتریان جهت خرید کالاها یا خدمات مورد نیازشان تبدیل شده است. سهولت دسترسی، صرفه جویی در وقت و هزینه، گستره‌ی وسیع انتخاب و …

ویژگی های کلیدی یک کارآفرین اجتماعی

ویژگی های کلیدی یک کارآفرین اجتماعی

راز دستیابی پایدار و پویا به هدف های ناب ناشی از دغدغه های اجتماعی، به داشتن ویژگی های کارآفرینانه و خلاقانه، حتی در بنگاه های خیریه خودکفا متکی است. این مقاله می کوشد به ما کمک کند تا بین کارآفرینان

واقعیت مجازی در حال همه گیر شدن

واقعیت مجازی در حال همه گیر شدن

به گوش رسیدن این خبر که شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S8 را مجهز به یک نمایشگر با کیفیت تصویر ۴K خواهد کرد تا هنگام استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی تصاویر کیفیت بهتری داشته باشند، باعث می‌شود متوجه شویم

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

دور دنیا در کسری از ثانیه و قدم زدن در ماه و دیدن کشورهای مختلف تنها با یک کلیک و با استفاده از اینترنت، رویایی بود که امروزه به واقعیت پیوسته و حال میتوانیم حتی تلویزیون را در بستر اینترنت مشاهده ...

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یک دقیقه از هر چهار دقیقه وقت گذرانی در اینترنت، در یک شبکه‌ی اجتماعی صرف می‌شود. فقط یک لحظه به این واقعیت فکر کنید، رقم فوق العاده‌ای برای مشتریان بالقوه‌ای است که کسب‌وکارها می‌توانند به خود جلب...

اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی

استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در کنار بهینه سازی سایت، باعث جلب بیشتر مشتریان به کسب و کار آنلاین شما می‌شود. در واقع حضور دائم و موثر یک کسب و کار در شبکه‌های مختلف که قواعد گوناگونی برای...

قانون تجارت الكترونيكی ( متن کامل )

قانون تجارت الكترونيكی ( متن کامل )

فصل اول- قلمرو و شمول قانون. ماده 1- اين قانون مجموعه اصول و قواعدی است كه برای مبادله آسان و ايمن اطلاعات در واسط‌های الكترونيكی و با استفاده از سيستم‌های ارتباطي جديد به كار می‌رود.

چهار عامل اصلی در جلب رضایت مشتری

چهار عامل اصلی در جلب رضایت مشتری

به منظور حفظ مشتری، باید نظامی را در پیش گرفت که در آن تمامی نیازهای مشتری برآورده شود. حال رمز ایجاد یک تجارت مشتری پسند چه می‌تواند باشد؟ به این منظور می‌توانیم 4 عامل اصلی را به شما معرفی کنیم.

تخفیف دادن یا تخفیف ندادن، مسئله این است

تخفیف دادن یا تخفیف ندادن، مسئله این است

گاهی اوقات وقتی بازار کم رونق می شود و یا وقتی به تازگی کسب و کاری را شروع کرده ایم، این نیاز احساس می شود که لازم است تا با قدرت هرچه تمام تر و با بالاترین توان ممکن خود را به مشتریان معرفی کنیم.

استارتاپ (استارت آپ) چیست و به چه معنی است ؟

استارتاپ (استارت آپ) چیست و به چه معنی است ؟

بهترین و جامعترین تعریفی را که برای یک استارتاپ می توان ارائه کرد، به نظر من، این است: استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است.

آشنایی با مفهوم هوش تجاری (BI)

آشنایی با مفهوم هوش تجاری (BI)

سیستم‏های هوش تجاری (BI) می‏توانند به شرکت‌ها در شناسایی روندهای بازار و مشکلاتی که باید مورد توجه قرار بگیرند، کمک کنند. هوش تجاری (BI) یک فرآیند مبتنی بر فناوری است که به‌منظور تحلیل داده‏ها ...

۱۰ راه برای تولید محتوای کاربر محور

۱۰ راه برای تولید محتوای کاربر محور

برای خیلی از بازاریابان و صاحبان کسب و کار، گاهی خیلی سخت می‌شود که بتوانیم زمان و انرژی خودمان را روی تولید محتوایی متمرکز کنیم که بتواند بازدیدکننده‌ها را به خریداران محصولات و خدمات ما تبدیل کند.

دارایی ارزشمندی به نام برند

دارایی ارزشمندی به نام برند

مجله فوربس هرساله برندهایی را که بالاترین ارزش مادی را دارند معرفی می‌کند. در لیست منتشرشده برای سال 2014 شرکت اپل با رقم 2/124 میلیارد دلار بالاترین ارزش برند را در جهان دارا است.

10 راه برندسازی برای کسب و کارهای کوچک

10 راه برندسازی برای کسب و کارهای کوچک

در واقع بسیاری از برندهای شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند تا شبیه شرکت‌های کوچک به نظر برسند تا بتوانند برای مصرف‌کنندگانی که ترجیح می‌دهند از برند‌های مستقل حمایت کنند،