آسمانک Asemanak.com

آسمانک Asemanak.com

رویکردی نوین در تحقق شهروند الکترونیک (ثبت رایگان مشاغل، ملک، خودرو و ... با جستجوی پیشرفته به صورت لیستی و از روی نقشه در سراسر کشور)

بیشتر

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

بهترین راه برای طراحی وب سایت، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن وب سایت است، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین سفارش پروژه است،

بیشتر

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

یکی از مرسوم ترین و موثرترین روش های بازاریابی، تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید می باشد، بنری که با دادن اطلاعات کافی در زمان کوتاه به کاربران و با طراحی زیبا و جذاب آنها را به سایت شما هدایت کند.

بیشتر

آرم و لوگو

آرم و لوگو

طراحی آرم و نشان معرف هویت و شخصیت یک شخص، مجموعه و یا یک فعالیت می باشد. یک آرم و نشان خوب معرف قدرتمندی برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. در اصل یک آرم در حکم امضاء و مهر شخص و یا مجموعه‌های مورد نظر است.

بیشتر

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

طراحی تراکت و پوستر تبلیغاتی یکی از مهمترین ابزارها برای معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به مخاطبان می باشد. نوع و ایده طراحی تراکت و پوستر نقش مهمی در جلب توجه بیننده آن دارد.

بیشتر

کلیپ تبلیغاتی

کلیپ تبلیغاتی

امروزه نقش تبلیغات به گونه‌ای ویژه تبدیل به ابزاری مدیریتی و استراتژیکی شده است. ساخت آگهی‌های تلویزیونی، کاتالوگ‌های دیجیتال، فیلم‌های صنعتی و عکس صنعتی با تجهیزات Full HD ضامن کیفیت و اثر گذاری بیشتر خدمات شما نزد بیننده خواهد بود.

بیشتر

هدر، اسلایدشو و اینترو

هدر، اسلایدشو و اینترو

اینترو یا Intro مخفف واژه Introduction به معنای " مقدمه" می‌باشد که در ابتدای اجرای برخی سایت‌ها یا مجموعه‌های مالتی‌مدیا استفاده شده و جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. هدر نیز جزو اصلی ترین بخش یک وب سایت می باشد که در تمام صفحات در مقابل چشم مخاطب

بیشتر

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری شامل کلیه ملزوماتیست (سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، کارت و …) که برای انجام مکاتبات و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌گردد. ست اداری معرف و هویت سازمانی هر مجموعه است.

بیشتر

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است.

بیشتر

افزایش رتبه در الکسا

افزایش رتبه در الکسا

شرکت میانا وب در راستای خدمات نوین خود به مشتریان، سیستم افزایش رتبه در الکسا را با قیمت مناسب و به صورت تضمینی از طریق افزایش چشمگیر بازدید روزانه ارائه مینماید.

بیشتر

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

کلیه خدمات گرافیکی این سایت با 50% تخفیفی برای کلیه موسسات و انجمن‌های خیریه ارائه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش "تماس با ما" مراجعه نمایید.

بیشتر

صفحه اصلی تبلیغات اینترنتی

 

سایت دارید؟ میخواهید بازدید کننده سایت را افزایش بدهید؟ دوست دارید سایت شما در رنکینگ گوگل افزایش یابد؟

برای این کار ابتدا می بایست رتبه الکسای سایت خود را کاهش دهید و سایت خود را در 150 موتور جستجوگر دنیا ثبت کنید. کافیست این کار را با حداقل هزینه و به صورت تضمینی به ما بسپارید و هر روز افزایش رنکینگ خود را مشاهده نمایید.

شرکت میانا وب در راستای خدمات نوین خود به مشتریان، سیستم افزایش رتبه در الکسا را با قیمت مناسب و به صورت تضمینی از طریق افزایش چشمگیر بازدید روزانه ارائه مینماید. هزینه ماهیانه این سیستم 50 هزار تومان میباشد ولی با افزایش تعداد ماه های متوالی این رقم قابل کاهش است. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است. اگر در کمتر از یک دهه پیش، تعداد اندکی از صاحبان آگهی از فرصت‌های فضای مجازی برای تبلیغات آگاه بودند، اکنون گردش مالی آگهی‌های آنلاین در برخی کشورها از جمله امریکا از گردش مالی آگهی‌های مطبوعاتی بیشتر شده است. در ایران نیز اگر تا پنج-شش سال پیش کمتر کسی حاضر به هزینه کردن برای تبلیغ محصول یا خدماتش روی اینترنت بود، اکنون بسیاری از وب‌سایت‌های پربیننده‌ی فارسی مملو از بنرهای تبلیغاتی هستند و برخی جایگاه‌های مربوط به نمایش آگهی‌شان از چند ماه قبل‏تر رزرو می‌شود.


تبلیغات اینترنتی از همان سال‌های اولیه شکل‌گیری وب با نمایش آگهی‌های متنی و تصویری در برخی وب‌سایت‌های پربیننده شروع شد. در کنار نمایش وبی، شیوه‌ی اولیه‌ی دیگر ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی گروهی بود. اما تبلیغات اینترنتی با آغاز هزاره‌ی جدید و ورود شرکت گوگل به‌دنیای تبلیغات آنلاین به تجارتی جدی تبدیل شد. ویژگی‌هایی از قبیل نمایش دائمی در محدوده‌ی زمانی خاص، فراتر رفتن از محدوده‌ی جغرافیایی، انعطاف در طراحی و اجرا، امکان تعامل با مخاطب، امکان هدایت مخاطب به وب‏سایت هدف یا توضیحات بیشتر، امکان هدایت مخاطب به خرید کالا یا سرویس، امکان گزارش‌گیری از بازدیدکنندگان آگهی و چند مورد دیگر مجموعه‌ی عواملی است که اشتیاق برای ارائه تبلیغات در فضای آنلاین را افزایش داده است.گسترش ابزارهای اینترنتی و افزایش کاربران پتانسیل‌های بیشتری برای تبلیغات آنلاین فراهم آورده است.

 

تبلیغات بنری
(Banner Ads)

شیوه‏ی تبلیغات بنری از جمله قدیمی‏ترین روش‏های تبلیغات اینترنتی است. در این شیوه بنر تبلیغ‏دهنده در یکی از اندازه‏های استاندارد در محلی از صفحه‏ی وب تبلیغ‏‏گیرنده نمایش داده می‏شود. وب‏سایت‏های تبلیغ‏دهنده محل‏های مشخصی که معمولا بالا، کنار و پایین صفحات وب‏شان است را به نمایش تبلیغات بنری اختصاص می‏دهند. بنر به وب‏سایت تبلیغ‏دهنده یا صفحه‏ای شامل توضیحات تکیملی درباره‏ی تبلیغ، لینک می‏شود. به‏ عبارتی بازدیدکنندگان از وب‏سایت، می‏توانند روی هر کدام از بنرهای تبلیغاتی که توجه‏شان را جلب کرده باشد کلیک کنند تا اطلاعات بیشنری درباره‏ی آن بدست بیاورند. بنرها اغلب به‏صورت فایل‏های گیف (Gif)، فلش (Flash) و چند فرمت دیگر طراحی می‏شوند و ممکن است تصویر ثابت یا متحرک باشد. بنرهای فلش معمولا حجم بالاتری دارند، طراحی آنها هزینه‏ی بیشتری دارد و اگر اینترنت مخاطب پرسرعت نباشد ممکن است نمایش آنها با مشکل مواجه شود. در بنرهای فلش که معمولا به صورت انیمیشن هستند، ممکن است از صدا و قابلیت‏های تعاملی هم استفاده شده باشد.

 

نبلیغات ویدئویی 
(Video Ads)

همزمان با افزایش سرعت دسترسی به اینترنت در سراسر دنیا و گسترش انتشار و مشاهده‏ فایل‏های ویدئویی توسط کاربران، استفاده از این رسانه در دنیای تبلیغات در قالب آگهی‏های ویدئویی نیز گسترش یافته است. ویدئوهای تبلیغاتی گاهی در بالا یا کنار صفحات وب همچون بنرهای تبلیغاتی نمایش داده می‌شوند. همچنین ممکن است ویدئو بخشی از یک بنر پیشرفته‌ی فلش باشد.

روش دیگر نمایش آنها در جماعت‌های محتوایی و وب‌سایت‌های به‌‌اشتراک‌گذاری ویدئو مانند یوتیوب است. در این حالت آگهی ویدئویی در مدت زمانی کوتاه در ابتدا، انتها یا میانه‏ی ویدئوی مورد نظر شما نمایش داده می‏شود.

 

تبلیغات ایمیلی
(Email Ads)

از دیگر شیوه‌های قدیمی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی استفاده از ایمیل است. در تبلیغات ایمیلی آگهی در قالب یک ایمیل تنظیم می‌شود و برای تعداد زیادی آدرس ارسال می‌شود. برخی سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها لیستی از مشتریان و کاربران خود دارند و تبلیغات مربوط به خود را برای آنها ارسال می‌کنند. حالت دیگر زمانی است که این گونه ایمیل‌ها برای مشتریان یا کاربران بالقوه فرستاده می‌شود.

 

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی 

Social Media Marketing

بازاریابی شبکه های اجتماعی به عبارتی همکاری رسانه ها برای بازاریابی می‌باشد. این نوع بازاریابی می‌تواند با استفاده از روابط عمومی بالا در شبکه‌های اجتماعی بسیار موثر باشد. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک، توئیتر، یوتیوب، وایبر، تلگرام و دیگر موارد می‌توانید یک بازاریابی قوی از نوع شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.