آسمانک Asemanak.com

آسمانک Asemanak.com

رویکردی نوین در تحقق شهروند الکترونیک (ثبت رایگان مشاغل، ملک، خودرو و ... با جستجوی پیشرفته به صورت لیستی و از روی نقشه در سراسر کشور)

بیشتر

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

بهترین راه برای طراحی وب سایت، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن وب سایت است، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین سفارش پروژه است،

بیشتر

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

یکی از مرسوم ترین و موثرترین روش های بازاریابی، تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید می باشد، بنری که با دادن اطلاعات کافی در زمان کوتاه به کاربران و با طراحی زیبا و جذاب آنها را به سایت شما هدایت کند.

بیشتر

آرم و لوگو

آرم و لوگو

طراحی آرم و نشان معرف هویت و شخصیت یک شخص، مجموعه و یا یک فعالیت می باشد. یک آرم و نشان خوب معرف قدرتمندی برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. در اصل یک آرم در حکم امضاء و مهر شخص و یا مجموعه‌های مورد نظر است.

بیشتر

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

طراحی تراکت و پوستر تبلیغاتی یکی از مهمترین ابزارها برای معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به مخاطبان می باشد. نوع و ایده طراحی تراکت و پوستر نقش مهمی در جلب توجه بیننده آن دارد.

بیشتر

کلیپ تبلیغاتی

کلیپ تبلیغاتی

امروزه نقش تبلیغات به گونه‌ای ویژه تبدیل به ابزاری مدیریتی و استراتژیکی شده است. ساخت آگهی‌های تلویزیونی، کاتالوگ‌های دیجیتال، فیلم‌های صنعتی و عکس صنعتی با تجهیزات Full HD ضامن کیفیت و اثر گذاری بیشتر خدمات شما نزد بیننده خواهد بود.

بیشتر

هدر، اسلایدشو و اینترو

هدر، اسلایدشو و اینترو

اینترو یا Intro مخفف واژه Introduction به معنای " مقدمه" می‌باشد که در ابتدای اجرای برخی سایت‌ها یا مجموعه‌های مالتی‌مدیا استفاده شده و جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. هدر نیز جزو اصلی ترین بخش یک وب سایت می باشد که در تمام صفحات در مقابل چشم مخاطب

بیشتر

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری شامل کلیه ملزوماتیست (سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، کارت و …) که برای انجام مکاتبات و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌گردد. ست اداری معرف و هویت سازمانی هر مجموعه است.

بیشتر

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است.

بیشتر

افزایش رتبه در الکسا

افزایش رتبه در الکسا

شرکت میانا وب در راستای خدمات نوین خود به مشتریان، سیستم افزایش رتبه در الکسا را با قیمت مناسب و به صورت تضمینی از طریق افزایش چشمگیر بازدید روزانه ارائه مینماید.

بیشتر

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

کلیه خدمات گرافیکی این سایت با 50% تخفیفی برای کلیه موسسات و انجمن‌های خیریه ارائه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش "تماس با ما" مراجعه نمایید.

بیشتر

صفحه اصلی طراحی آرم و لوگو

 

طراحی آرم و نشان

طراحی آرم و نشان معرف هویت و شخصیت یک شخص، مجموعه و یا یک فعالیت می باشد. یک آرم و نشان خوب معرف قدرتمندی برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. دونالد آندرسون در کتاب عناصر طرح بیان می کند که تکنیک گاهی اساسی ترین عامل در ساده نمودن جزئیات یک شکل بغرنج و تبدیل آن به یک آرم و نشان هنری و قابل درک است، در اصل یک آرم در حکم امضاء و مهر شخص و یا مجموعه‌های مورد نظر است. از اینرو طراحی یک نشان موثر برای یک برند نسبت به سایر موارد گرافیکی، نیاز به درک موضوع، هنر و خلاقیت بیشتری دارد. سرمایه گذاری بر روی طراحی یک آرم و نشان حرفه ای سبب جلب توجه، شناخت و در نتیجه سود بیشتر در تجارت شما می شود، طراحی این مهم را به طراحان گرافیست استودیو پیام بسپارید.

 

طراحی لوگو تایپ

لوگو یا لوگوتایپ به نشانه هایی گفته میشود که از نام کامل موضوع طراحی شده اند. در طراحی لوگو ترکیب خوشنویسی نقش مهمی دارد، این نشانه ها گاه صرفاً از یک ترکیب بندی هنرمندانه خوشنویسی به وجود می آیند و گاه شیوه ی نوشتن حروف شکل و تصویری را مجسم می کنند. بطور ساده تر میتوان گقت در جایی که از نوشتار اسم موضوع برای امضا استفاده شود لوگو تایپ طراحی می گردد. برای طراحی لوگو تایپ معمولا سه حالت وجود دارد، اولین حالت: لوگو تایپ از تغییر و ترکیب یک فونت معمول خلق میگردد. حالت دوم : برای طراحی یک لوگو تایپ یک فونت طراحی و چیدمان میشود. حالت سوم: لوگو تایپ بصورت طراحی آزاد دست طراح و چیدمان میگردد. در ارزیابی اصولی و علمی یک لوگوتایپ باید توجه داشت که خوانایی فرع بر زیبایی است. یا به عبارتی، در طراحی یک لوگوتایپ زیبایی باید در استخدام خوانایی باشد، طراحی لوگو تایپ ها در ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی معمول است.

 

طراحی مونوگرام

طراحی مونوگرام به طراحی نماد و نشانه های گرافیکی گفته میشود که عنصر اصلی طراحی متشکل از حرف یا حروف مشخصه نام ارگان، شرکت، کالا و یا فعالیت آنها باشد، مونوگرام‌ها جنبه‌های تصویری برجسته‌تری نسبت به لوگو تایپ‌ها دارند و به بیان روشن‌تر، یک مونوگرام ابتدا دیده می‌شود و با کمی مکث حروف تشکیل دهنده آن فاش و برای بیننده قابل درک می‌شود. مونوگرام ها را میتوان یک لوگو تایپ مینیمال در نظر گرفت که در طراحی آن طراحان گرافیست به چیدمان بصری و تقارن های مرتبط با موضوع طرح دقت بیشتری دارند و خوانایی در اکثر طرح‌های مونوگرام هدف اصلی برای طراح نمیباشد.

 

                    

 

هزینه طراحی آرم یا لوگو با توجه به ساده یا پیچیده بودن کار از 100 هزار تومان می شود

 

شناخت احساسی رنگ در لوگو و آرم