درباره ما

     

تاریخچه شرکت:

شرکت تجارت الکترونیک میانا وب پارس با سابقه 12 ساله به طور غیر رسمی و 8 ساله به طور رسمی با شماره ثبت 7322 در ایران با کادری مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی وبسایت، گرافیک، تبلیغات اینترنتی و … بهترین انتخاب برای کسانی است که در نظر دارند تجارت و کسب و کار خود را گسترش دهند. میانا وب با دانش فنی خود، بکارگیری قدرتمندترین زبان‌های برنامه نویسی طراحی وب سایت، استفاده از استانداردهای بین المللی و متدولوژی‌های روز و با شعار دقت، کیفیت، خلاقیت، زیبایی شناسی و پشتیبانی قوی همواره در زمینه طراحی وب سایت و گرافیک تحت وب پیشرو بوده است. میانا وب در زمینه تبلیغاتی با اتکا به خدمات نوآورانه و قابل اطمینان و پرسنل حرفه ای خود، رویکردی مسئولانه در قبال کار و خدمات خود دارد و مشتریان خود را به سوی مرزهای جدیدی هدایت می‌کند. یکی از مهمترین اهداف ما ارائه راهکارهای نو و مدرن در عرصه اینترنت برای موفقیت مشتریانمان و تغییر ذهنیت و دیدگاه سنتی موجود نسبت به روش های فروش و فعالیت در بازار و همچنین سوق دادن مشتریان به سمت بازار پرقدرت و زود بازده اینترنتی می باشد.

موضوع شرکت:

طراحی، اجرا و مشاوره در زمینه تجارت الکترونیک شامل: طراحی وب سایت های اینترنتی، گرافیک تحت وب، طراحی و اجرای نظامهای بازاریابی، تولید و بکارگیری ابزارهای نوین بازاریابی

اهداف شرکت:

  • اهداف اصلی شرکت عبارتست از
  • پیاده سازی و اجرای سیستم های مبتنی بر وب
  • بکارگیری جدیدترین فناوری ها در زمینه ی طراحی سایت
  • بکارگیری جدیدترین راهکارها در زمینه بهینه سازی وب سایت، افزایش ترافیک سایت و ارتقاء رتبه بندی در موتورهای جستجو
  • ارائه مشاوره و خدمات متنوع در زمینه بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و فروش از طریق اینترنت
  • حضور فعال در انجام پروژه ها در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی تحت وب
  • ارتقاء مداوم سطح علمی و توانایی فنی شرکت برای انجام پروژه های ملی و بین المللی
  • درک نیازها و خواسته های مشتریان گرانقدر و ارائه خدمات ویژه متناسب با نیازهای آنها
  • افزایش میزان رضایتمندی مشتریان
  • بازاریابی اثربخش خدمات نوین فرو

خط مشی شرکت:

  • ایجاد اطمینان و جلب رضایت مشتریان
  • ارتقاء دانش فنی مشتریان از طریق مشاوره و آموزش
  • ارتقاء مداوم کیفیت و تنوع خدمات
  • ارتقاء سطح مهارت, توانمندی و دانش نیروی انسانی شرکت
  • ارتقا سطح مشارکت و روحیه همکاری کارکنان شرکت
  • تقویت روحیه مشتری مداری در تمامی مراحل کاری
  • ارائه امکانات متعدد فناوری های تحت وب با تمرکز بر کاربردهای تجاری همچون افزایش فروش محصولات و خدمات مشتریان
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته