تاریخچه شرکت:
شرکت تجارت الکترونیک میانا وب پارس با سابقه 15 ساله به طور غیررسمی و 11 ساله به طور رسمی با شماره ثبت 7322 در ایران با کادری مجرب و متخصص در زمینههای مختلفی همچون طراحی وبسایت، انجام پروژههای گرافیکی، تولید محتوا، تجزیه و تحلیل دیتاهای تجاری و … بهترین انتخاب برای کسانی است که در نظر دارند تجارت و کسب و کار خود را گسترش دهند. میانا وب با دانش فنی خود، بهکارگیری قدرتمندترین زبانهای برنامهنویسی طراحی وبسایت، استفاده از استانداردهای بینالمللی و متدولوژیهای روز و با شعار دقت، کیفیت، خلاقیت، زیباییشناسی و پشتیبانی قوی همواره در زمینه طراحی وبسایت، گرافیک، تولید محتوا و تجزیه و تحلیلی دیتاهای تجاری پیشرو بوده است. میانا وب در زمینههای کاری خود با اتکا به خدمات نوآورانه و قابل اطمینان و پرسنل حرفهای خود، رویکردی مسئولانه در قبال کار و خدمات خود دارد و مشتریان خود را به سوی مرزهای جدیدی هدایت میکند. یکی از مهمترین اهداف ما ارائه راهکارهای نو و مدرن در عرصه اینترنت برای موفقیت مشتریانمان و تغییر ذهنیت و دیدگاه سنتی موجود نسبت به روشهای فروش و فعالیت در بازار و همچنین سوق دادن مشتریان به سمت بازار پرقدرت و زود بازده اینترنتی است.
موضوع شرکت:
طراحی، اجرا و مشاوره در زمینه تجارت الکترونیک شامل: طراحی وبسایتهای اینترنتی، گرافیک تحت وب، تولید محتوا برای وبسایتها و تجزیه و تحلیل دیتاهای تجاری
اهداف شرکت:
اهداف اصلی شرکت عبارتست از
- پیاده سازی و اجرای سیستم های مبتنی بر وب
- بکارگیری جدیدترین فناوریها در زمینه طراحی سایت
- بهکارگیری جدیدترین راهکارها در زمینه بهینهسازی وبسایت، افزایش ترافیک سایت و ارتقاء رتبهبندی در موتورهای جستجو
- ارائه مشاوره و خدمات متنوع در زمینه بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و فروش از طریق اینترنت
- حضور فعال در انجام پروژهها در زمینه طراحی و تولید نرمافزارهای کاربردی تحت وب
- ارتقاء مداوم سطح علمی و توانایی فنی شرکت برای انجام پروژههای ملی و حتی بینالمللی
- درک نیازها و خواسته های مشتریان گرانقدر و ارائه خدمات ویژه متناسب با نیازهای آنها
- افزایش میزان رضایتمندی مشتریان
خط مشی شرکت:
- ایجاد اطمینان و جلب رضایت مشتریان
- ارتقاء دانش فنی مشتریان از طریق مشاوره و آموزش
- ارتقاء مداوم کیفیت و تنوع خدمات
- ارتقاء سطح مهارت, توانمندی و دانش نیروی انسانی شرکت
- ارتقا سطح مشارکت و روحیه همکاری کارکنان شرکت
- تقویت روحیه مشتریمداری در تمامی مراحل کاری
- ارائه امکانات متعدد فناوریهای تحت وب با تمرکز بر کاربردهای تجاری همچون افزایش فروش محصولات و خدمات مشتریان
- پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته